Skip to main content

HUAT-A-DEAL! PANDAPRO IS NOW AVAILABLE FOR RM0.88



foodpanda Malaysia has enlisted the help of Pau-Pau, the prosperous panda to shower all Malaysians with an irresistible deal with pandapro. The subscription plan, which launched in July 2021, will now be available for RM0.88 per month for a limited time only.

Starting today, users can purchase the exclusive 12 month subscription plan and enjoy its special perks for an upfront payment of RM10.56. Yes, that is RM10.56 for an entire year!

Among the benefits that users can look forward to includes:

✅12 free deliveries with a minimum spend of RM25

✅ 15% off or more from over 200,000 selected restaurants nationwide

✅ Extra 5% off on pick-up orders,

✅ 2 x 20% off vouchers for foodpanda shops and pandamart,

✅ 25% off for dine-in from selected restaurants in Kuala Lumpur, Selangor, Penang, Ipoh and Johor Bahru.

The regular payment plan for the pandapro subscription is priced at RM14.90 for a one month plan, RM13.50 a month for a 6 month plan, and RM11.90 a month for a 12 month plan. Now, RM0.88 per month is definitely a steal, so what are you waiting for? Enjoy great savings and eat to your heart's only with pandapro.


Visit pandapro to find out more about foodpanda’s exclusive subscription plan



About foodpanda:


foodpanda is a leading delivery platform in Asia Pacific dedicated to bringing consumers a wide range of food, groceries and more, quickly and conveniently. Powered by technology and operational excellence, foodpanda is spearheading the growth of quick-commerce (q-commerce) across the region with its network of retail partners, as well as pandamart cloud stores to provide more on-demand options beyond the millions of food delivery options. foodpanda operates in more than 300 cities across 12 markets in Asia Pacific - Singapore, Hong Kong, Thailand, Malaysia, Pakistan, Taiwan, Philippines, Bangladesh, Laos, Cambodia, Myanmar, and Japan. foodpanda is a subsidiary of Delivery Hero, a global leader of the food delivery industry.

For more information, visit www.foodpanda.com



ABOUT DELIVERY HERO

Delivery Hero has a strong presence in 39 out of 45 countries in which it is operating across Europe, Latin America, Asia, the Middle East and North Africa. Delivery Hero also operates its own delivery service primarily in over 600 cities around the globe. Headquartered in Berlin, Germany, the company group has more than 27,000 employees. Delivery Hero is listed on the Frankfurt stock exchange and became part of the leading index DAX (Deutscher Aktienindex) in 2020. For more information, please visit www.deliveryhero.com


Comments

Popular posts from this blog

Shopee : E-Dagang Menonjolkan Perniagaan Tempatan

Perusahaan mikro, kecil, dan sederhana (PMKS) merupakan tulang belakang ekonomi Malaysia. 97.4% perusahaan di negara ini adalah PMKS yang menyumbang kepada 38% Keluaran Dalam Negeri Kasar (KDNK)1. PMKS memacu inovasi, mengekalkan warisan budaya, dan memupuk kemakmuran tempatan melalui penciptaan pekerjaan dan penglibatan komuniti. Namun, PMKS, terutamanya perniagaan di luar pusat bandar, perlu menempuhi pelbagai cabaran dalam perjalanan perniagaan mereka seperti persaingan yang semakin meningkat dan kekangan sumber untuk mencapai pertumbuhan mampan. Pendigitalan menawarkan penyelesaian efektif dalam menangani cabaran ini. E-dagang, ciri penting pendigitalan menawarkan platform kukuh buat PMKS untuk mengatasi halangan ini. Ia boleh membantu perniagaan mengurangkan kos operasi, melangkaui batasan geografi, dan membuka pangkalan pelanggan baharu. Tambahan lagi, platform e-dagang sering menawarkan alat dan ciri perniagaan yang boleh meningkatkan penglibatan pelanggan dan memupuk kesetiaan

90% Penjual Fesyen Shopee Utamakan Pakaian Muslimah dan Inklusif

Shopee, platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara & Taiwan, terus mengukuhkan komitmennya sebagai pusat fesyen Muslimah dan inklusif yang berkembang pesat. Kajian Gaya Lagi Lit Fesyen Inklusif Shopee menunjukkan bahawa 9 daripada 10 penjual fesyen kini menawarkan pakaian mesra Muslimah untuk semua saiz di platform ini, dengan 60% daripada penjual ini foud memenuhi tiga perempat inventori dalam memenuhi permintaan dalam kategori yang semakin berkembang ini. Apabila ditinjau, penjual fesyen mendedahkan lonjakan permintaan untuk fesyen Muslimah dan inklusif. Sebanyak 80% responden melaporkan peningkatan minat pelanggan terhadap pilihan pakaian sopan, bergaya, dan inklusif di platform ini. Data ini menggariskan kepentingan kategori ini dalam landskap fesyen Malaysia, dan kedudukan Shopee sebagai pemain utama dalam memenuhi keutamaan pelanggan yang berubah-ubah ini. "Shopee aktif memacu gerakan fesyen Muslimah dan inklusif. Kami dapat melihat perubahan permintaan ke arah kategor

7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee

Serlahkan aura fesyenista anda dan tingkatkan gaya anda dengan 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee! Nikmati pengalaman membeli-belah ekstravaganza dengan pelbagai pilihan pakaian di hujung jari anda. Dari 1 hingga 9 Julai 2024, tingkatkan gaya peribadi anda dan beli-belah dengan bijak di 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee. Tawaran Fesyen RM1 Setiap Hari dengan Tawaran Fesyen Super Seringgit Terokai khazanah gaya terkini dan dapatkan tawaran menarik hanya pada RM1 bermula 12 tengah hari terhadap pelbagai fesyen mesti milik dari 1 hingga 9 Julai. Daripada kasut sukan yang meningkatkan gaya harian kepada beg tangan yang memberi sentuhan sofistikasi, pasti ada sesuatu untuk setiap gaya. Jangan lepaskan peluang harian ini untuk memperbaharui pakaian anda pada harga mampu milik. Penghantaran Percuma Tanpa Perbelanjaan Minimum Tingkatkan pakaian anda dengan membeli-belah tanpa risau tentang kos penghantaran semasa 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee! Baucar Penghantaran Percuma harian Shopee boleh ditebus pad