Skip to main content

Domino’s Pizza - Accepting Payments Nationwide Via ShopeePay


The latest partnership between Domino’s Pizza and ShopeePay brings great news for all lovers of the popular pizza brand. Users can now add ShopeePay to their payment option when checking out at all Domino’s outlets nationwide or when making purchases online. Payments via ShopeePay can be made using the e-wallet option on the mobile phone app as well as using ShopeePay vouchers.

To celebrate the occasion, ShopeePay and Domino’s Pizza are offering exclusive online and offline store promotions. From now until 12 June, pizza fans can purchase a personal sized Domino’s pizza for RM5 in-store using ShopeePay as a payment method. For every personal pizza purchase, users are also entitled to a RM1 cashback from ShopeePay.

Additionally, users ordering using Domino’s website are also in for a treat; buy a Large Domino’s Pizza for only RM20.90. To be eligible for the special price, users will need to purchase the 1 Sen voucher from ShopeePay on the app and redeem the code at checkout on Domino’s website. Successful purchases will entitle users a RM1.10 cashback when they pay using ShopeePay.

Alain Yee, Head of ShopeePay Malaysia said, “With cashless transactions becoming increasingly popular among Malaysians, ShopeePay is excited to bring convenience to users with cashless payment options at more touch points. ShopeePay is always looking at ways to innovate and provide users with a payment option that is easy and safe to use.

“Besides partnering with Domino’s Pizza, ShopeePay is also part of the ePemula programme and offered an additional RM500 worth of vouchers to ShopeePay claimants. The programme targets youths aged 18-20 years old and the credit given by the government through e-wallets can be claimed via ShopeePay. The vouchers can be used for ShopeePay, ShopeeFood, Shopee Mall and YES SIM + Data and can be claimed for both offline and online transactions. Users can also stack vouchers for greater discounts and get better deals when making purchases at outlets like Domino’s Pizza.

Separately, in conjunction with the Ramadan month through #ShopeeDeliversLove 2.0, Shopee, ShopeeFood Malaysia and partners such as Neutrovis, Munchy's and Tealive will be distributing packed Buka Puasa sets for Shopee Express and ShopeeFood Delivery Riders. From 11 April - 22 April, ShopeeFood delivery riders can head to designated Shopee Xpress hubs to receive the buka puasa packs and berbuka comfortably before continuing their deliveries.

For more information on the ShopeePay Domino’s offer visit https://shopee.com.my/m/domino-shopeepay.

Comments

Popular posts from this blog

Shopee : E-Dagang Menonjolkan Perniagaan Tempatan

Perusahaan mikro, kecil, dan sederhana (PMKS) merupakan tulang belakang ekonomi Malaysia. 97.4% perusahaan di negara ini adalah PMKS yang menyumbang kepada 38% Keluaran Dalam Negeri Kasar (KDNK)1. PMKS memacu inovasi, mengekalkan warisan budaya, dan memupuk kemakmuran tempatan melalui penciptaan pekerjaan dan penglibatan komuniti. Namun, PMKS, terutamanya perniagaan di luar pusat bandar, perlu menempuhi pelbagai cabaran dalam perjalanan perniagaan mereka seperti persaingan yang semakin meningkat dan kekangan sumber untuk mencapai pertumbuhan mampan. Pendigitalan menawarkan penyelesaian efektif dalam menangani cabaran ini. E-dagang, ciri penting pendigitalan menawarkan platform kukuh buat PMKS untuk mengatasi halangan ini. Ia boleh membantu perniagaan mengurangkan kos operasi, melangkaui batasan geografi, dan membuka pangkalan pelanggan baharu. Tambahan lagi, platform e-dagang sering menawarkan alat dan ciri perniagaan yang boleh meningkatkan penglibatan pelanggan dan memupuk kesetiaan

90% Penjual Fesyen Shopee Utamakan Pakaian Muslimah dan Inklusif

Shopee, platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara & Taiwan, terus mengukuhkan komitmennya sebagai pusat fesyen Muslimah dan inklusif yang berkembang pesat. Kajian Gaya Lagi Lit Fesyen Inklusif Shopee menunjukkan bahawa 9 daripada 10 penjual fesyen kini menawarkan pakaian mesra Muslimah untuk semua saiz di platform ini, dengan 60% daripada penjual ini foud memenuhi tiga perempat inventori dalam memenuhi permintaan dalam kategori yang semakin berkembang ini. Apabila ditinjau, penjual fesyen mendedahkan lonjakan permintaan untuk fesyen Muslimah dan inklusif. Sebanyak 80% responden melaporkan peningkatan minat pelanggan terhadap pilihan pakaian sopan, bergaya, dan inklusif di platform ini. Data ini menggariskan kepentingan kategori ini dalam landskap fesyen Malaysia, dan kedudukan Shopee sebagai pemain utama dalam memenuhi keutamaan pelanggan yang berubah-ubah ini. "Shopee aktif memacu gerakan fesyen Muslimah dan inklusif. Kami dapat melihat perubahan permintaan ke arah kategor

7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee

Serlahkan aura fesyenista anda dan tingkatkan gaya anda dengan 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee! Nikmati pengalaman membeli-belah ekstravaganza dengan pelbagai pilihan pakaian di hujung jari anda. Dari 1 hingga 9 Julai 2024, tingkatkan gaya peribadi anda dan beli-belah dengan bijak di 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee. Tawaran Fesyen RM1 Setiap Hari dengan Tawaran Fesyen Super Seringgit Terokai khazanah gaya terkini dan dapatkan tawaran menarik hanya pada RM1 bermula 12 tengah hari terhadap pelbagai fesyen mesti milik dari 1 hingga 9 Julai. Daripada kasut sukan yang meningkatkan gaya harian kepada beg tangan yang memberi sentuhan sofistikasi, pasti ada sesuatu untuk setiap gaya. Jangan lepaskan peluang harian ini untuk memperbaharui pakaian anda pada harga mampu milik. Penghantaran Percuma Tanpa Perbelanjaan Minimum Tingkatkan pakaian anda dengan membeli-belah tanpa risau tentang kos penghantaran semasa 7.7 Jualan Fesyen Mega Shopee! Baucar Penghantaran Percuma harian Shopee boleh ditebus pad